با توجه به اینک باشگاه بدنسازی مخصوص بانوان در سطح تهران محدود می باشد باشگاه فیت لند در اولین گام خود برای رفاه حال بانوان ورشکار مخصوصا بانوان شاغل ورشکار باشگاه فیت لند مخصوص بانوان شعبه یک خود را افتتاح نمود. این باشگاه بانوان شبانه روزی در اختیار بانوان می باشد ساعت شروع از 7 صبح تا ساعت 10 شب همه روزه بجز روز جمعه باز است. مکان باشگاه بانوان شبانه روزی شهرک ولیعصر که به تمامی اتوبان های مهم تهران دسترسی دارد از طرف جنوب به آیت الله سعیدی از سمت غرب به آزادگان راه دارد. شهرک ولیعصر از شهرک های پرجمعیت تهران هست و به همین منظور اولین باشگاه بانوان شبانه روزی در منطقه 18 در شهرک ولیعصر راه اندازی گردید.
باشگاه شبانه رزوی بانوان فیت لند در محیطی آرام و نزدیک بودن به مترو و پارکینگ از مزیتهای این مکان می باشد.باشگاه بانوان شبانه روزی در تهران بسیار اندک و محدود می باشد و با توجه به تصمیم گروه فیت لند بزودی زود شاهد شعبه های باشگاه بانوان فیت لند خواهید بود.باشگاه بانوان شبانه روزی فلاح ،باشگاه بانوان شبانه روزی آذری ، باشگاه بانوان شبانه روزی مهرآباد شعبه های بعدی فیت لند در همین سال اقدام به راه اندازی می شوند. امید است با دلگرمی که بانوان ورزشکار به مجموعه فیت لند میدهند این امکان میسر گردد.در باشگاه فیت لند تمامی رشته های بدنسازی و رزمی برای کودکان و بانوان بدین صورت می باشد:

یوگا،پیلاتس،سی ایکس،تی آر ایکس،زومبا،ایروبیک ،ایروبیک پیشرفته،تکواندو،کاراته،

در طراحی داخلی باشگاه بانوان سانس شب توجه به دیزاین اولویت خاص در نظر گرفته شده زیرا با توجه به این که باشگاه شبانه روزی بانوان میباشد و بانوان آخر تایم برای تمرین وقت میگذارند نورپردازی حرفه ایی کار شده تا هم از تمرین لذت برده شود هم از نظر ظاهری لذت بخش باشد. باشگاه شبانه روزی فلاح و باشگاه شبانه روزی مهرآباد نیز شعبه های بعدی با ایده های جدید در طراحی فیت لند خواهد بود

نکانت مهم در تمرینات باشگاه بانوان سانس شبانه:

در ورزش شبانه به نکات زیر توجه کنید:

 
– حداقل 2 ساعت قبل از خواب ورزش نکنید، چون باعث بی‌خوابی می‌شود.
 
– ورزش هوازی ملایم تا متوسط انجام دهید و از ورزش شدید خودداری کنید.
 
– حتما قبل از شروع تمرینات گرم کردن و کشش انجام دهید.
 
– سعی کنید حداقل 30 دقیقه تمرین کنید تا موثر باشد.
 
– پس از تمرین حتما سرد کردن و کشش داشته باشید تا عضلات شل شوند. 
 
– هیدراته بمانید و آب کافی بنوشید.
 
– غذای سبک میل کنید و از غذاهای سنگین و چرب پرهیز کنید. 
 
– لباس و کفش مناسب ورزشی بپوشید.
 
– به سیگنال‌های بدنتان توجه کنید و از خستگی بیش از حد خودداری کنید.
 
– در صورت داشتن بیماری، حتما مشورت پزشکی بگیرید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فیت لند